MISJA UCZELNI

UCZELNIA

KADRA UCZELNI

NAGRODY JAGIELLOŃSKIE

RADA POWIERNICZA

TRADYCJA JAGIELLOŃSKA

WŁADZE UCZELNI

PROFESURY HONOROWE

Podstawowym celem działania Kolegium Jagiellońskiego – Toruńskiej Szkoły Wyższej jest kształcenie bardzo dobrze wykwalifikowanych Absolwentów, którzy wzbogacać mają potrzeby życia społecznego i gospodarczego w Polsce północnej.
Kolegium Jagiellońskie – Toruńska Szkoła Wyższa dąży także poprzez ustawiczny rozwój potencjału naukowego, coraz lepiej wpierać rozwój różnych dziedzin życia w regionach Polski północnej.

WIZJA

Wizja KJ-TSW

Proces kształcenia w KJ-TSW opiera się na maksymalnym wykorzystaniu doświadczenia praktycznego naszych wykładowców.

Kadra akademicka która realizuje zadania dydaktyczne w KJ-TSW to wybitni uczeni ale i praktycy z kraju i zagranicy, mobilni otwarci na świat, posiadający bogate doświadczenie badawcze i dydaktyczne zdobyte przez wiele lat swojej kariery zawodowej.

Studenci mają możliwość świadomego wyboru profilu studiów do swoich zdolności i zainteresowań, dlatego świadomie kształtują wizję kariery zawodowej. Odbywają praktyki zawodowe organizowane we współpracy z pracodawcami. Studenci wykazujący się osiągnięciami w nauce otrzymują atrakcyjne wsparcie finansowe.

Dzięki temu po ukończeniu studiów w KJ-TSW niemal wszyscy Absolwenci podejmują pracę dla gospodarki i instytucji publicznych w naszym regionie.
Nasi Absolwenci posiadają bowiem wiedzę i umiejętności pozwalające przystosować się im do dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych.

Absolwenci oraz KJ-TSW podtrzymują kontakt z Uczelnią, która pomaga w podniesieniu kwalifikacji w ramach programu „kształcenia przez całe życie”.

Pracodawcy z naszego regionu, pomagają KJ-TSW w identyfikacji niezbędnych kwalifikacji i potrzeb na rynku pracy.

Dyplom KJ-TSW jest uznawany za wiarygodny, potwierdzający ukończenie studiów wyższych oraz zdobyte przygotowanie zawodowe.

OTWARTOŚĆ

Utrzymywanie partnerskich relacji

Otwarcie na otoczenie społeczne poprzez utrzymywanie partnerskich relacji i odbiór sygnałów z tego kierunku, jest stałą praktyką realizowaną przez władze KJ-TSW.
Służy temu inicjowanie różnorakich działań poprzez organizację „dni otwartych”, konferencji naukowych i popularno–naukowych, otwartych wykładnych, paneli oraz uczestnictwo w inicjatywach regionalnych.

KJ-TSW rozwija również współpracę z pracodawcami, co umożliwia naszym Studentom zdobycie kwalifikacji niezbędnych dla ich przyszłych stanowisk pracy.
Cechą wyróżniającą organizację procesu dydaktycznego w KJ-TSW jest silne zaangażowanie praktyków, dzięki czemu nasi Studenci są znacznie lepiej przygotowani do pracy niż absolwenci studiów „ogólnoakademickich”.
Przywiązujemy dużą dbałość do opinii Studentów, Absolwentów i Pracodawców o naszych programach nauczania, jakości zajęć, czy kompetencji kadry, czemu służą stałe procesy ewaluacyjne, realizowane w naszej Uczelni.
Jesetśmy także otwarci na potrzeby edukacyjne różnych grup wiekowych oraz środowisk.

MOBILNOŚĆ

Funkcjonowanie w społeczności globalnej

Jednym z elementów charakteryzujących nasz programy nauczania jest przygotowanie Studentów do funkcjonowania w społeczności globalnej.
Służy temu m.in. zatrudnienie w KJ-TSW kadry akademickiej z ośrodków zagranicznych.

JAKOŚĆ

Rosnąca jakość naszej pracy

Rosnąca konkurencja na rynku usług edukacyjnych, jest przez nas przyjmowana jako czynnik stymulujący podnoszenie jakości naszej pracy.
Procesy weryfikujące jakość kształcenia na naszej Uczelni są stałą praktyką, a wnioski wynikające z realizowanych w tym zakresie działań, są automatycznie przekładane na treści programowe i organizacyjne.
Stąd nasze działania charakteryzuje optymalizacja wykorzystania kadry naukowej, zasobów lokalowych i finansowych. W tym zakresie dokonaliśmy w ostatnich latach wzorcowych zmian.

Skip to content